Objektuei aldaketak eragiteko atala
Helburua
Objektuei aldaketak eragitea, eta objektu bakoitzari bere aldaketak
eragiteko aukera eskaintzea.
Oinarrizko edukia
Kargatutako objektuei aldaketak eragiteko aukera eman behar du
programak. Tekla bidez (glutKeyboardFunc) edo funtzio tekla bidez
(glutSpecialFunc) erabiltzaileak aukeratutako objektuari biraketak,
neurri aldaketak, leku aldaketak eta abar eragiteko aukera eman
behar zaio. Kontuan eduki beharrekoak:
- Aldaketak eragiteko behar diren datuak, besterik esaten ez bada,
finkoak izango dira. Esate baterako, biraketa eragiterakoan beti 5
gradu biratuko ditu.
- Finkoak diren datuak aldatzeko aukera eman behar zaio
erabiltzaileari (biraketa angelua aldatzeko aukera eduki behar du)
- Eragindako aldaketak desegiteko aukera.
- erabiltzailearekin eduki beharreko elkarrekintza
Erabili beharrekoak
Posible da objektuaren egituran eremu berriak behar izatea, hala bada,
definiz.h fitxategiko egitura aldatu beharko da. Bestalde, aldaketak
eragiteko OpenGL-ko funtzioak erabili beharko dira glRotate, glScale...
Eta dagokion matrizeari (ModelView-ri) eragin beharko zaio aldaketa
matrizea.