Objektua gehitzeko atala
Helburua
Kargatuta dauzkagun objektuak ikusteko darabilgun kamerari aldaketak
eragitea.
Oinarrizko edukia
Perspektibadun kamera bat definitu beharko da (glFrustum edo
baliokideren bat), eta tekla edo funtzio tekla bidez kamerari aldaketak
eragiteko aukera eduki beharko du programak. Kameraren datu guztiak
aldatzeko aukera eman beharko da: begiratze puntua, kameraren kokapena,
goranzko direkzioa, irekiera... Kontuan eduki beharrekoak:
- Aldaketak era errazean eta era logikoan egiteko aukera eman behar
da. Adibidez, kamera aurreruntz eraman, atzeruntz eraman, kamera bere
bertikalaren arabera biratu, bere begiratze direkzioaren arabera,
edo begiratze puntua finko mantenduz bere inguruan mugitzeko aukera
eman eta abar. Aldaketa horiek, besterik esaten ez bada kantitate jakin
baten arabera egingo dira.
- Aldaketen neurria adierazten duten datuak aldatzeko aukera eman
behar zaio erabiltzaileari.
- Kamer bere osotasunean aldatzeko aukera (datu guztiak berak nahi
duen bezala definitzeko aukera) ere eduki behar du erabiltzaileak.
- erabiltzailearekin eduki beharreko elkarrekintza
Erabili beharrekoak
Kamerarentzat egitura bat behar bada, egitura hori definiz.h
fitxategian jar daiteke.