GALDERAK:
- Kapitulua
- Hezkuntza ikerkuntzan
bereizten diren paradigma berdinak bereizten al dira hezkuntza
ebaluazioan?. Zeintzuk dira zentzun honetan De Miguelen iritziak?.
- Programen ebaluazioa
eta ikerketa ebaluatiboa kontzeptuak sinonimoak al dira?.
- Zeintzuk dira ikerketa
eta ebaluazioaren arteko berdintasun eta desberdintasunak?.
- Zeintzuk dira osagarritasuna
eta konbinazioaren arteko diferentziak?
- Zer eskaintzen dio
triangulazioak ebaluazio bati?
- Kapitulua
- Eskema bat egin. Bertan
hezkuntza ebaluazioaren historiaren garai bakoitzaren, ezaugarri
garrantzitsuenak eta autore aipagarrienak adierazi.
- Zergatik Tyleren garaian
ebaluazioaren kontzeptualizazio estatikoa dinamikoan bihurtu zen?
- Zabalkundearen garaian
zein metodo erabili ziren programak ebaluatzeko?
- Zeintzuk dira Cronbach
(1963), Scriven (1967) eta Glaserek (1963) idatzitako artikuluen
ideia nagusiak?
- Zeintzuk
dira Profesionaltasunaren garaiko ezaugarri garrantzitsuenak?
- Kapitulua
- Liburuan hezkuntza
ebaluazioaren definizio bat eskaintzen da. Esplika ezazu definizio
horrek esan nahi duena.
- Ebaluatzailea kontutan
izanik, nolako ebaluazio motak bereizten dira?
- Zein kasutan komeniko
litzateke gizarte zerbitzu baten kanpo ebaluazioa egitea eta zeintzutan
barne ebaluazioa? Zure aukeraketaren erantzuna arrazoitu.
- Zeintzuk dira bereizten
diren estandarrak?
- Ebaluazio txosten
bat idazteko jarraitu beharreko gomendio nagusienak adierazi.
- Ebaluazio prozesu
baten fase aipagarrienak adierazi.
- Kapitulua
- Definitu programa
- Zeintzuk dira programen
ebaluazioa definitzen duten oinarrizko osagarriak?
- De Miguelen aburuz,
zein irizpide hartu behar dira kontuan ebaluazio ereduen sailkapena
egiteko?
- Zeintzuk dira Tyleren
helburuen ebaluazioaren ereduaren ekarpenak eta mugak?
- Stufflebeamen CIPP
ereduan azaltzen diren siglek zer esan nahi dute?
- Zeintzuk dira Stakeren
ebaluazio ihardeslearen ezaugarriak?
- Zeintzuk dira ebaluazio
argitzaile ereduaren ezaugarriak?
- Programa baten ebaluaziorako
erabili behar diren eredu eta diseinuak erlazionatuak al daude?.
Nola?. Zertan oinarritu behar gara ebaluazio eredu eta diseinu
bat hautatzerakoan?
- Kapitulua
- Ikastetxe edo gizarte zerbitzuen ebaluazio
ereduak zehazteko irizpide desberdinak daude. Eskema bat egin
irizpide horiek jasoz eta bakoitzaren arabera sor daitezkeen ebaluazio
motak zehaztuz.
- Kapitulua
- Liburuan aurkezten
diren ikerkuntza diseinuen eskema egin.
- Kapituluan aurkeztu
diren sei diseinu mota horiek kontutan izanik, ikerketa arazo
bat edo ebaluazio bat planteatu, deseinu mota bakoitzarentzat.
Kasu bakoitzean, helburu posibleak zehaztu.
- Kapitulua
- Ebaluazio bat aurrera
eraman nahi dugunean, zertan oinarritu behar gara datu bilketarako
teknika bat edo bestea aukeratu behar dugunean?
- Egin behaketa eta
informazioaren erregistro mota desberdinen eskema.
- Elkarrizketa mota
desberdinen eskema egin.
- Zein alde on eta alde
txar ditu behaketak, elkarrizketarekin alderatzen dugunean?
- Informazioa biltzeko
erabiltzen denean, galdera-sortak dituen alde onak eta alde txarrak
adierazi.
- Zein garrantzia du
datuen kalitateak ebaluazio prozesuan?
- Zeintzuk dira informazio
kuantitatiboaren kalitatearen irizpideak ? Eta, informazio kualitatiboarenak?
- Kapitulua
- Zein analisi motak
egin daitezke datu kuantitatiboekin?. Eta kualitatiboekin?
- Zeintzuk dira jarraitu
behareko urratsak analisi kuantitatiboak egiterakoan?
- Informazio kualitatiboa
analizatu behar duenean, zein alderdi izan behar ditu kontutan
ebaluatzaileak?
- Zeintzuk dira jarraitu
behareko urratsak analisi kualitatiboak egiterakoan?
|