4.-EDUKIAK
I. ATALA: SARRERA
1. Gaia: KONTZEPTU OROKORRAK.
1.1.-Ebaluazioaren historia laburrra.
1.2.-Ebaluazio kontzeptuaren bilakaera
1.3.-Ebaluazioari buruzko arautegi orokorra
1.4.-Neurketa eta ebaluazioa
2. Gaia: EBALUAZIOA ETA IKERKETA.
2.1.-Ikerketa ebaluatiboa
2.2.-Ikerketa ebaluatiboa eta oinarrizko ikerketa
3.-Gaia: EBALUAZIOAREN TIPOLOGIA.
3.1.-Funtzionalitatearen arabera
3.2.-Normotipoaren arabera
3.3.-Denborazkotasunaren arabera
3.4.-Ebaluatzailearen (agentearen) arabera
II. ATALA: FUNDAMENTAZIO TEORIKOA
ETA EBALUAZIO EREDUAK
4. Gaia: IKERKETA EBALUATIBOAREN PARADIGMAK.
4.1.-Paradigma kuantitatiboa
4.2.-Paradigma kualitatiboa
4.3.-Paradigma kritikoa
4.4.-Paradigmen arteko diferentziak
5.-Gaia: EBALUAZIO EREDUAK.
5.1.-Helburuen lorpenaren eredua: TYLER
5.2.-Epaiketaren eredua: SCRIVEN, STAKE
5.3.-Erabakiak errazten duten ereduak: STUFFLEBEAM eta SHINKFIELD
5.4.-Ebaluazio argitzailearen eredua: PARLETT eta HAMILTON
5.5.-Plangintzaren eredua: CRONBACH
III. ATALA: EBALUAZIO METODO ETA
TEKNIKAK
6. Gaia: EBALUAZIOAREN METODOLOGIA.
6.1.-Metodologia kualitatiboa
6.2.-Metodologia kuantitatiboa
7. Gaia: HEZKUNTZA EBALUAZIOAN DOKUMENTATZEA
7.1.-Hezkuntza dokumentazioa
7.2.-Dkumentatze iturriak
7.3.-Informazio tradizionalera eta automatizatura iristea
7.4.-Interneten bitartez dokumentatze zientifiko automatizatua
8. Gaia: IKERKETA EBALUATIBOAREN TEKNIKAK.
8.1.-Behaketa
8.2.-Elkarrizketa sakona
8.3.-Soziograma
8.4.-Elkarrizketa egituratuak
8.5.-Galdeketak. Inbentarioak. Jarrera eskalak.
8.6.-Gaitasun mentaleko eta gaitasun bereiziko testak.
8.7.-Paper-zorroak
8.8.-Gainontzeko teknikak
IV. ATALA: DATUEN ANALISIA ETA
INTERPRETAZIOA
9.Gaia: DATUEN TRATAMENDUA ETA TXOSTENEN AURKEZPENA.
9.1.-Datuen kodifikazioa
9.2.-Triangulazio prozesua
9.3.-Arazoen interpretazio eta planteamendua
10. Gaia: TXOSTENAK.
10.1.-Prozesuan zehar egindako erreflexioa. Txosten partziala.
10.2.-Prozesuaren bukaera. Azken txostena.
V. ATALA: HEZKUNTZA EBALUAZIOAREN
ESPARRUAK
11. Gaia: IKASLERIAREN EBALUAZIOA
11.1.-Kontzeptua eta tipologia
11.2.-Ikskuntzen ebaluazioan emandako aldaketa garrantzitsuenak
11.3.-Ebaluazioaren berkontzeptualizazioa
11.4.-Ikasleen ikaskuntzen ebaluazioaren ereduak
11.5.-Ikasleriaren ebaluazioaren prozesua
12. Gaia: IKASTETXEEN EBALUAZIOA
12.1.-Ikastetxeen natura
12.2.-Kalitate faktoreak eta adierazleak
12.3.-Ikastetxeen ebaluazioan erabilitako ikuspegiak
12.4.-Eredu ebaluatiboak zehazten duten irizpideak
12.5.-Ikastetxeen ebaluzaioan erabilitako estrategiak
12.6.-Instituzionalizatutako eredu ebaluatiboak
12.6.1.-IDEAren REDES ereduak
12.7.-Ikastetxeen ebaluazioaren prozesua
13. Gaia: IRAKASLERIAREN EBALUAZIOA
13.1.-Kontzeptua eta problematika
13.2.-Irakasleriaren ebaluazioaren asmoak
13.3.-Irakasleen ebaluazioaren ereduak
13.4.-Irakasleriaren ebaluazioaren prozesua
14. Gaia: HEZKUNTZA SISTEMAREN EBALUAZIOA
14.1.-Hezkuntza sistemaren kalitatearen kontzptualizazioa
14.2.-Hezkuntza sistemaren ebaluazioaren funtzioak
14.3.-Hezkuntza sistemaren ebaluazioaren gaur egungo ikuspegiak
14.4.-Hezkuntza sistemaren ebaluazioan erabilitako adierazleak
14.5.-Hezkuntza sistemaren ebaluazioa gauzatzeko dauden erakundeak
14.6.-Hezkuntza sistemaren ebaluazioaren prozesua
|