Edukiak: Izaki bizidunak
|
|
Gertakari, kontzeptu eta printzipioak | |
![]() |
Gure inguruneko animaliak eta dinosauroak. |
![]() |
Dinosauroen azterketa. |
![]() |
Dinosauroak eta gure ingurunean arruntak diren zenbait animalia konparatzea, berdintasunak eta desberdintasunak kontuan hartuz. |
![]() |
Dinosauroak: morfologia, elikadura, ugalketa, eta desplazamendua. |
![]() |
Animalien sailkapena: ornodunak, ornogabeak, ugaztunak, narraztiak, anfibioak, arrainak, hegaztiak, intsektuak. |
![]() |
Elikadura kateak. |
![]() |
Izaki bizidunak. |
![]() |
Izaki bizidunen ezaugarriak: jaio, hazi, ugaldu eta hil egiten dira. |
![]() |
Izaki bizigabeak edo inerteak. |
![]() |
Izaki bizidunen eta bizigabeen arteko aldeak. |
![]() |
Izaki bizidunen habitat desberdinak. |
![]() |
Landare eta animalien baliagarritasuna. |
Prozedurak | |
![]() |
Kutxaespaziora bisitaldiak burutzea, horien behaketa-gidan edo kanpo-koadernoan idazten diren oharpenak eginez. |
![]() |
Gizakia eta gainerako izaki bizidunen arteko antzekotasun eta desberdintasunen behaketa. |
![]() |
Kutxaespazioan behaketak egitea, laginak jasotzea, sistematizazioa eta erregistroa. |
![]() |
Gizakia, animalia eta landareen bizimolde desberdinei buruzko testu desberdinen irakurketa. |
![]() |
Dinosauroei buruzko ikerketa monografikoak burutzeko datuak hartzea, ikerkuntza, haien morfologia, bizi-funtzioak eta bizimoldeak deskribatuz. |
![]() |
Izaki bizidunen azteketa konparatiboa: analogiak eta desberdintasunak, "egitura" unitatetan -sistemak, organoak eta zelulak- eta "funtzionamenduan" -elikadura, harremanak eta ugalketa-. |
![]() |
Animaliak identifikatzea gida mota desberdinak erabiliz. |
![]() |
Dinosauroak azaltzen dituzten irudi bildumak gauzatzea. |
![]() |
Zenbait animali espezieen desagerpena edo desagerpen arriskuari buruzko debate eta elkarrizketak. |
Jarrera, balio eta arauak | |
![]() |
Pertsonalizazioa |
![]() |
Ikasgelan zein ingurunean animaliak eta landareak zaintze eta mantenimendu lanekiko erantzunkizuna. |
![]() |
Animalia eta landareen behaketa sistematikoa eta dagozkien txostenak burutzerakoan zehaztasun eta zorroztasunarekiko sentiberatasuna. |
![]() |
Izaki bizidunen gaineko ikerketa eta behaketarekiko interesa eta jakinmina. |
![]() |
Sozializazioa eta elkarbizitza. |
![]() |
Lanerako materialen zein behaketarako tresnen mantenimendu nahiz erabilpenari dagozkien arauak errespetatzea. |
![]() |
Museoak errespetatzea, horiek narria litzaketen ekintzak ekidinez. |
![]() |
Inguruneko landare eta animaliekiko ardura eta errespetuzko ohiturak garatzea, batez ere bertakoak izan eta desagertzear daudenen kasuan. |