]> Proiektu Teknologikoen ProiektEIBAR III. lehiaketa
Siguiente Anterior

Proiektu Teknologikoen ProiektEIBAR III. lehiaketa

Aurkeztutako proiektuak

Titulua

Maila Ikastetxea
Marketing dinamikorako web-aplikazioa HZ Armeria Eskola (Eibar)
QR code – Turismo-gida birtuala BA Jesus Obrero (Vitoria-Gasteiz)
Aura, zientzia edo mistizismoa gaixotasunak sendatzeko BA Jesus Obrero (Vitoria-Gasteiz)
Negutegia HZ Miguel Altuna (Bergara)
Errobot zerbitzaria HZ Miguel Altuna (Bergara)
Bizikleta Elektrikoa HZ Miguel Altuna (Bergara)
Ukipen-pantaila bidez kontrolatutako errobot espioia HZ Don Bosco (Errenteria)
Bide onena aukeratzen duen errobotbeldar-ibilgailua HZ Don Bosco (Errenteria)
Ahots bidez hainbat hizkuntzatan kontrolatutako errobot hexapodoa HZ Don Bosco (Errenteria)
Tenperatura/hezetasun adierazle erraldoia HZ Don Bosco (Errenteria)

HZ: Heziketa Zikloa; BA: Batxilergoa

 

Batxilergoko proiektuentzako sariak

>
Lehen saria

Qr code, turismoa egiteko bide berri eta berritzailea.
Gasteizko Jesus Obrero ikastetxeko Maialen Ruiz Lobato eta Irati Uriarte Pérez de Nanclares ikasleek aurkeztua, Aitor Ibabe Iriondo irakasleak zuzenduta. .

 

Bigarren saria

Aura, Zientzia edo mistizismoa gaixotasunak sendatzeko.
Gasteizko Jesus Obrero ikastetxeko Silvia Núñez, Sara Sevilla eta Laura Ramos ikasleek aurkeztua, Aitor Ibabe Iriondo irakasleak zuzenduta.

 

Goi Mailako Heziketa Zikloetako proiektuentzako sariak

Lehen saria

Ukipen-pantaila bidez kontrolatutako errobot espioia
DON BOSCO GLHBI ikastetxeko (Errenteria) Asier Arruabarrena Golzarri eta Aitor Vitoria ikasleek aurkeztua, Carlos Lizarbe de Luis irakasleak zuzenduta.

 

Bigarren saria

Negutegia
Bergarako Miguel Altuna institutuko Ander Zenitagoia ikasleak aurkeztua, Santi Barreña irakasleak zuzenduta.

 

Hirugarren saria

Ahots bidez hainbat hizkuntzatan kontrolatutako errobot hexapodoa

DON BOSCO GLHBI ikastetxeko (Errenteria) Alberto Zufiria ikasleak aurkeztua, Carlos Lizarbe de Luis irakasleak zuzenduta

 

Laugarren saria

Marketing dinamikorako web-aplikazioa
Eibarko IEFPS Armería Eskola GLHBIko Alexander Villarrubia González eta Ander Baranda Urkijo ikasleek aurkeztua, Gorka Cámara Hierro irakasleak zuzenduta.

 

Eibarko Ingeniaritza Eskolako ProiektEIBAR sarien banaketa.

Martxoaren 6an, larunbata, Eibarko Ingeniaritza eskolak, Euskal Herriko Unibertsitateko zentroak ateak zabaltzeko eguna izan zuen. Bertaratu zirenek aukera izan zuten eskolako instalazioak ezagutzeko eta Zentroan emango diren Ingeniaritzako Graduko titulazio berriei buruzko (Industria Elektronikoa eta Automatika, eta Mekanikoa) informazioa lehen eskutik jasotzeko.

Jardunaldi horren esparruan Zientziaren eta Teknologiaren III. Azoka egin zen. Irakasleek hainbat standetan erakutsi zituzten ingeniaritza elektroniko eta mekanikoko ekipamenduak eta sistemak. 
Hidrogenozko erregai-pila baten eta galgatze birsortzaileko teknologiarekin hornitutako bizikleta baten funtzionamendua ikus ahal izan zen, pieza mekaniko bat fabrikatzeko CAD-CAM sistema baten funtzionamendua, zirkuitu elektronikoen diseinua eta inplementazioa, etab. 

Ondoren, Eskolak antolatutako eta Debegesak eta Danobatek babestutako Batxilergoko eta Heziketa Zikloetako ikasleentzako ProiektEIBAR proiektu zientifiko-teknologikoen III. Lehiaketako sariak banatu ziren. Ekitaldi horretan izan ziren Cristina Uriarte Gipuzkoako Campuseko Errektoreordea eta Vanesa Hortas eta Juan Cruz Askasibar Debegesa eta Danobaten ordezkari gisa, hurrenez hurren. Batxilergoko lehen saria “QR CODE turismoa egiteko bide berri eta berritzailea: turismo-gida birtuala” proiektuak jaso zuen, Gasteizko Jesús Obrero ikastetxeko ikasleek aurkeztutakoak.

Heziketa Zikloen arloan, sarituak aukeratzea ez zen lan erraza izan Errenteriako Don Bosco GLHBI ikastetxeak, Bergarako Miguel Altuna Insititutuak eta Eibarko Armeria Eskolak erakutsitako mailagatik.
Ikastetxe inplikatuenaren saria Errenteriako Don Bosco GLHBI ikastetxeak jaso zuen Bergarako Miguel Altuna Institutuarekin lehia gogorrean, bi ikastetxeen artean kalitate handiko 7 proiektu aurkeztu baitzituzten.

 

 

Siguiente Anterior